Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube, która jest liderem rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Doświadczona menedżerka będzie odpowiedzialna za zarządzanie stale rosnącym działem sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowywanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii. Wcześniej kierował nim Przemysław Młodzianowski, którego głównym zadaniem było wdrożenie nowego modelu sprzedaży opartego na danych.
Niezmiernie cieszy mnie to, że dołączyłam do Lifetube’a i tym samym stałam się częścią najszybciej rosnącego segmentu marketingu. Influencer marketing to niezwykle ważny obszar komunikacji marek z konsumentami, gdyż odpowiednio dobrane działania z udziałem internetowych twórców budują rozpoznawalność, autentyczność i wiarygodność. W dobie zjawiska tak zwanej ślepoty banerowej czy adblocków influencer marketing pozostaje naturalnym, autentycznym i często nieszablonowym sposobem budowania relacji z marką, bo influencerzy mają rzeczywisty wpływ na opinie i wybory zakupowe konsumentów – mówi Paulina Matuszkiewicz.
Paulina Matuszkiewicz od 23 lat jest związana z branżą mediów cyfrowych. Posiada 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami sprzedaży. Do sierpnia pracowała w Sprzedajemy.pl – jednym z największych polskich marketplace’ów. Jako Dyrektorka Biura Reklamy odpowiadała za rozwój i sprzedaż produktów reklamowych dostępnych w ramach platformy. Wcześniej jako Dyrektorka Sprzedaży Zespołu Klienckiego była odpowiedzialna za sprzedaż oraz rozwój reklamodawców obecnych w Gazeta.pl (Agora), zarządzając 19-osobowym zespołem.
Swoje doświadczenie zdobywała również jako Managerka Zespołu Sprzedaży Reklam Display’owych w Allegro, gdzie z sukcesem stworzyła solidne podstawy organizacyjne, produktowe i kompetencyjne budowanego obszaru. Przez 4 lata odpowiadała za 11-osobowy zespół sprzedażowy, budując pozycję Allegro na rynku reklamowym.
W przeszłości pełniła też m.in. funkcję Szefowej Sprzedaży Agencyjnej w Media Impact Polska (obecnie Biuro reklamy Ringier Axel Springer), odpowiadając za struktury sprzedażowe skonsolidowanych spółek RASP i Onetu, a także pracowała w Grupie Onet. W tym czasie współtworzyła projekty „Zwykły Bohater” (wspólna akcja Banku BPH, TVN i Onetu nagrodzona w konkursie Media Trendy w 2012 roku) oraz „Milka. Razem dla Tatr”, który otrzymał nagrodę Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Społeczne Firm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing