Oddaj ubrania i „ubierz marzenia”. Kolejna odsłona wspólnej inicjatywy Ubrania do Oddania i Coccodrillo

Dziecięca marka modowa Coccodrillo wprowadza nową odsłonę akcji „Ubierz Marzenia” – intuicyjną stronę internetową, którą zachęca swoich Klientów do zarządzania tekstyliami w odpowiedzialny sposób, przy jednoczesnym wsparciu planety.
O autorze
1 min czytania 2023-10-30

Dzieci tak szybko rosną… Często ubrania nawet nie zdążą się zużyć, zanim staną się za małe. Co zrobić ze zbędnymi ubraniami zalegającymi w szafie? Najlepiej dać im drugie i długie życie, a tym samym oszczędzać wodę i redukować emisję CO2! Wprowadzenie do drugiego obiegu 1 kilograma ubrań to oszczędność aż 6241 litrów wody i 13 kg CO2.

Już od trzech lat marka Coccodrillo edukuje w temacie drugiego obiegu odzieży, realizując akcję „Ubierz Marzenia”. To inicjatywa opracowana w ramach współpracy z marką Ubrania Do Oddania. Od października br, niepotrzebne ubrania w dobrym stanie można przekazać za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej, zamawianej bezpośrednio na stronie e-sklepu (oraz tak jak wcześniej w salonach stacjonarnych Coccodrillo, gdzie czekają specjalne pudła w postaci głodnych Ciuchozaurów). Każdy 1 kg przekazanych rzeczy to 1 zł na pomoc dla podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.

– Chcemy nie tylko edukować, ale także mobilizować naszych Klientów do pomocy, zarówno naszej planecie, jak i podopiecznym Fundacji. Każdą nadaną paczkę, czy darowiznę przekazaną w salonie, premiujemy rabatem 10% na zakup nowej kurtki w salonach stacjonarnych Coccodrillo lub e-sklepie coccodrillo.euzachęca do udziału w akcji Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Coccodrillo wyróżnia się na tle naszych innych  kooperacji, ponieważ zgodnie z ideą marki zbieramy wyłącznie odzież (obuwie, dodatki) dziecięcą. Naszym wspólnym celem jest zainspirowanie rodziców do aktywnego udziału w drugim obiegu, a tym samym aktywny wpływ na redukcję śladu węglowego i oszczędność wody. Istotnym elementem naszej akcji jest wsparcie podopiecznych Fundacji Mam Marzenie – ubrania zamieniamy na złotówki, które przekażemy organizacji – mówi Przemysław Kwiatkowski, Partnership Manager w Ubrania do Oddania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do tej pory, podczas akcji, zebrano ponad 10 000 kg ubrań, a Coccodrillo stale poszukuje rozwiązań ograniczających wpływ na środowisko.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się