Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch oficjalnego sklepu L’Oréal na Allegro

Agencja MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła uznaną w świecie mody fotografkę Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.
O autorze
1 min czytania 2023-11-08

Nowe zlecenie  to  rozszerzenie  dotychczasowej współpracy z departamentem e-commerce L’Oréal Polska. MullenLowe była odpowiedzialna za koncepcję wizualną sklepu, a także za zorganizowanie sesji fotograficznej produktów  z portfolio L’Oréal oraz  produkcję materiałów. Za obiektywem stanęła uznana w świecie mody fotografka Alicja Kozak, wspierana przez scenografkę Katarzynę Soykę.

Razem z tym niezwykle kreatywnym zespołem udało nam się osiągnąć nietypowy efekt,  który mam nadzieję  przyciągnie uwagę odbiorców. Zależało nam na stworzeniu sklepu , w którym chce się przebywać i w którym to nasze produkty grają główną rolę. Dzięki wspólnej strategii myślę, że udało nam się osiągnąć ten cel – mówi Nina Yedigaryan senior e-merchandising manager Polska i kraje Bałtyckie  z L’Oréal Polska. 

Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu oraz stworzenie oficjalnego e-shopu marek L’Oréal, który wyróżnia się nie tylko wyjątkową ofertą, ale  także unikalną designem i oryginalnymi produktami. Projekt dotyczy marek z dywizji CPD, czyli Garnier, Mixa, MBNY, L’Oréal Paris – makeup, face care, hair care (Elseve).

To było spore wyzwanie. W krótkim czasie wykonaliśmy tysiące zdjęć typu still life wielu produktów różnych marek Ale jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego. Myślę, że w sposób intrygujący wizualnie udało nam się pogodzić tę różnorodność, a sklep  L’Oréal wyróżnia się teraz na tle konkurencji – mówi Anna Drzewiecka, e-commerce manager MullenLowe Warsaw. 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oferta sklepu kierowana jest do wszystkich klientów Allegro poszukujących produktów z kategorii beauty. Wizualna oprawa sklepu oraz optymalizacja UX ma zachęcić stałych i nowych użytkowników do kupowania produktów z portfolio L’Oréal. w oficjalnym sklepie.

Witrynę można odwiedzić tutaj. MullenLowe Warsaw pracuje dla L’Oréal od 2021 roku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się