Aniela Radomska obejmuje stanowisko Head of Lifestyle w agencji Imagine Nation

Jedna z największych agencji eventowych w Polsce - Imagine Nation, zauważa ogromny potencjał w rozwijającej się dziedzinie eventów lifestylowych. Aby aktywnie rozwijać się w tym kierunku w agencji powstał właśnie osobny dział Lifestyle, na czele którego stanęła Aniela Radomska.
O autorze
1 min czytania 2023-11-14

fot. Materiały prasowe Imagine Nation

Radomska, która została uznana Kreatywną Roku Branży Eventowej 2021, tak mówi o sobie:

Doświadczenia zdobywałam na rynku polskim i w UK, a wszystkie od zawsze krążyły gdzieś́ wokół muzyki, eventów i koordynowania przeróżnych projektów wizualnych. Wczesna młodość spędzona w redakcji lifestyle’owego magazynu HIRO, a później odważniejsze wypłynięcie na (lub za) szerokie wody. W UK ukończyłam kierunek TV & Live Events Production na LCC, University Of The Arts London. Tam też przyszedł czas na staże podczas studiów spędzone za kulisami pokazów mody w ramach London Fashion Week. Kolejny etap, to praca przy dwóch formatach festiwali: Boardmasters i Nass Festival. Po powrocie do Polski kilka lat spędziłam w managemencie muzycznym, przy kreatywnej pracy z artystami. Duża nauka i piękny czas przepełniony koncertami, podróżami i festiwalami.  Od 2020 roku piszę kreatywne scenariusze wspólnie z Imagine Nation i mamy już całkiem spore portfolio tych zrealizowanych. Od zawsze towarzyszy mi ogromna potrzeba wizualnych inspiracji, stąd duża przyjemność́ w obserwowaniu mody, fotografii, designu, sztuki. Swoje pasje z przyjemnością przekładam na koncepcje eventów lifestyle.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Materiały prasowe Imagine Nation (A. Radomska)

Dział Lifestyle w Imagine Nation powstał w odpowiedzi na potrzeby marek i marketerów. Klienci widzą, że event to już nie tylko opowieść o pozycjonowaniu i cechach produktu. Celem staje się budowanie wiarygodnej społeczności wokół marki. Dlatego jeszcze bardziej rośnie potrzeba uchwycenia nieprzekłamanego, autentycznego punktu widzenia grupy docelowej i jej stylu życia. Dzisiaj event jest nośnikiem i kontekstem, okazją do budowania szerszej opowieści w sieci. Zasięgów eventu nie mierzy się już ilością osób obecnych na wydarzeniu, a ilością udostępnień i relacji w Social Media. Coraz częściej wydarzenia okazują się najbardziej odpowiednim narzędziem do zaprezentowania esencji marki – odpowiedzią na podstawowe pytania konsumenta: Kim mogę dzięki Tobie się stać? Jak mogę się dzięki Tobie poczuć? Jaki lifestyle mi proponujesz?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji, o tym dlaczego Imagine Nation stawia na lifestyle można znaleźć pod linkiem: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

https://if-nation.prowly.com/270322-imagine-nation-tworzy-dzial-lifestyle

Imagine Nation (www.imagine-nation.pl) jest jedną z wiodących agencji eventowych i działa na rynku od 13 lat. Stawia na najwyższą jakość obsługi klientów i kompleksowo odpowiada na potrzeby marek – od strategii, przez kreację, po złożone realizacje – zgodnie z najlepszymi standardami i wyczuciem aktualnych trendów. Stabilny i doświadczony zespół pracuje dla topowych polskich i międzynarodowych brandów. Agencja wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych Effie, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards, w tym aż trzykrotnie nagrodą „Kreatywny Roku Branży Eventowej”. Imagine Nation należy do Klubu Agencji Eventowych SAR, IAA oraz Pracodawcy RP. Jest częścią IF Nation Group.