Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sebastian Starczewski dołącza do Vision & People jako Head of Strategic Project

Z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu markami i znaczącymi osiągnięciami w branży automotive, Sebastian Starczewski wzmocnił dział Strategy & Media w Vision & People.
O autorze
0 min czytania 2023-11-16

Sebastian Starczewski to uznany ekspert z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu markami. Przed dołączeniem do Vision & People przez trzy lata kierował marketingiem serwisów motoryzacyjnych w grupie OLX. Jego kariera obejmuje również kluczowe pozycje w marketingu takich firm jak Lorenz-Bahlsen, SABMiller/Asahi, Wrigley, Grupa Żywiec, Subway oraz Żabka.

Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać Sebastiana w naszych szeregach. Jego wieloletnie doświadczenie po stronie biznesu jest doskonałym uzupełnieniem naszych agencyjnych kompetencji, a zarazem realizacją nowej strategii Vision & People: budowania wartości na połączeniu nie zawsze oczywistych obszarów – mówi Przemysław Guzik, Strategy & Media Director w Vision & People.