GoldenSubmarine z nową aplikacją dla Kopalni Soli „Wieliczka”

5 stycznia 2013 roku nowa aplikacja przygotowana przez GoldenSubmarine dla Kopalni Soli „Wieliczka” otrzymała tytuł the FWA Mobile Of The Day. To już czwarte tego typu wyróżnienie dla agencji, w tym drugie dla aplikacji stworzonej na potrzeby wielickiej kopalni.
O autorze
1 min czytania 2014-01-08

Nowa aplikacja Miners’ Route została stworzona, aby dać turystom przedsmak przygody, jaka czeka ich podczas prawdziwej wędrówki po Trasie górniczej, nowatorskim szlaku Kopalni Soli „Wieliczka”. To innowacyjna aplikacja, którą można uruchomić na stacjonarnym komputerze, urządzeniu mobilnym jak i na obu sprzętach jednocześnie. A następnie, nie ruszając się z domu, doświadczyć niezwykłego klimatu solnych podziemi.

Podczas poszukiwania koncepcji, która pozwoli na rozbudzenie jeszcze większego zainteresowania Trasą górniczą, wpadliśmy na nowatorskie połączenie urządzenia mobilnego z komputerem. Wędrując po ekranie monitora, użytkownik jest proszony o wykonanie aktywności na telefonie czy tablecie. Wszystko dzięki systemowi QR kodów, które pozwalają na łatwe zsynchronizowanie urządzeń. – mówi Karolina Gruca, Senior account manager w GoldenSubmarine. Pierwsza aplikacja „Salt Mine” i „Wieliczka mine” cieszy się bardzo dużą popularnością wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Co więcej, zdobyła także wyróżnienie the FWA Mobile Of The Day, nagrodę MIXX Award 2012 oraz Mobile Trends Awards 2012. Dlatego bardzo ochoczo podeszliśmy do projektu kolejnej aplikacji dla Kopalni Soli „Wieliczka”. – dodaje Gruca.

Na czym dokładnie polega gra? Komora po komorze użytkownik poznaje sekrety górniczego rzemiosła mierząc poziom stężenia metanu, odwadniając rząpie czy właściwie przygotowując przodek strzałowy. W ostatnim zadaniu może nawet ociosać solny kryształ i opublikować go na Facebooku. Na zakończenie całej przygody użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobycie pierwszych szlifów w zawodzie górnika. Każde z wykonywanych zadań posiada dwa aspekty: edukacyjny oraz rozrywkowy. Pojawiające się eduscreeny prezentują pełną wiedzę na temat wykonywanej aktywności.

Aplikacja jest w pełni udźwiękowiona–użytkownikowi na każdym kroku towarzyszy głos lektora, jak również podkład muzyczny oraz rozmaite, klimatyczne pogłosy jak szum wody, skrzypienie drewna, odgłosy kroków. Potęgują one dodatkowo wrażenie „bycia” w Kopalni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja „Miners’ Route” jest do pobrania:

itunes.apple.com/us/app/miners-route/id727578241?mt=8

Słuchaj podcastu NowyMarketing

play.google.com/store/apps/details?id=air.com.goldensubmarine.minersroute

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aby zagrać w wersją gry łączącej komputer z urządzeniem mobilnym należy odwiedzić ciemną stronę serwisu kopalnia.pl:

www.kopalnia.pl/zapraszamy