Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ojczysty – dodaj do ulubionych: Masakra

Do doktora Miłosława Ojczystego przychodzi pacjentka Masakra... oto kolejny animowany spot kampanii „Ojczysty - dodaj do ulubionych".
O autorze
0 min czytania 2014-01-10

„Ojczysty – dodaj do ulubionych” to kampania społeczno-edukacyjna Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego. Organizatorami są Narodowe Centrum Kultury i Rada Języka Polskiego.

Spot został przygotowany na zlecenie Narodowego Centrum Kultury przez firmę „Oko i Ucho”.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj