Jest to pierwsza kampania Roshen Wafers na polskim rynku, dlatego agencja postanowiła zainteresować odbiorców komunikatem, który wyróżniałby produkt spośród konkurencji, a jednocześnie niósł prosty i jasny przekaz: „Te wafelki są przepyszne”.
Kiedy mamy do czynienia z czymś niezwykle smacznym, nie zatrzymamy się po jednym kawałku, zjemy wszystko do ostatniego okruszka – wyjaśnia Ania Honcharova, dyrektorka kreatywna DRAMA QUEEN. Wyobrażaliśmy sobie różne sytuacje, które mogłyby się wydarzyć w takich okolicznościach, aż przypomnieliśmy sobie dobrze znaną bajkę o dziewczynce, która niosła babci placek. Pomyśleliśmy, a co by się stało, gdyby w koszyczku Czerwonego Kapturka były wafelki Roshen? Trudno sobie wyobrazić, by dotarły do babci nietknięte.
Zobacz również
Na filmiku widzimy na pierwszy rzut oka klasyczną bajkę o Czerwonym Kapturku, której fabuła wraz z pojawieniem się na ekranie wafelków odbiega od tradycyjnego scenariusza. Nasz wilk nie jest okropnym bandziorem, tylko zwykłym chłopakiem, Kapturek zaś zachowuje się jak prawdziwy mistrz podstępu, który tylko zgrywa naiwną dziewczynkę. W lesie zmęczonych podróżników podwiezie Huber (Horse Uber), a po „strasznej zbrodni”, czyli kradzieży wafelków Roshen, do sprawy zabiorą się prawdziwi policjanci.
– Ponieważ braliśmy udział w przetargu, wszystkie pomysły sprawdzaliśmy w grupach fokusowych. Ten polska publiczność odebrała najcieplej. Dzięki takiemu podejściu nasz spot nie tylko różni się od reklam konkurencji, ale także ogólnie od większości komunikatów telewizyjnych – dodają w DRAMA QUEEN.
Spot kręcono w Gruzji. Reklamę wyreżyserował Joris Dommels, który wcześniej współpracował z Vodafone, Heineken i McDonald’s. Nad animacją bajkowych zwierząt pracowała ekipa m1x_studio, a za (niełatwą) produkcję odpowiadał zespół 2332 – do nagrania nocnej sceny z miejsca „zbrodni” w lesie zbudowano baśniowy domek babci Czerwonego Kapturka, a średniowieczną karocę do podróży Huberem podstawiono z muzeum.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing