Akcja emitowanego od 13 stycznia spotu reklamowego toczy się w gabinecie profesorskim. Urzędujący w nim językoznawca (w tej roli Piotr Adamczyk), amator muzyki klasycznej, rozpoczyna wykład z deklinacji – o liczbie mnogiej kredytu. Zdaniem profesora, liczba mnoga kredytu jest nadużywana, mimo że zdecydowanie lepsza jest liczba pojedyncza – jeden kredyt konsolidacyjny z jedną niską ratą.
Kampania reklamowa potrwa do końca lutego; obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), Internet (kampania w video online i YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych, wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.
Zobacz również
Metryczka
- Klient: eurobank
- Agencja: Brasil
- Branża: finanse
- Typ kampanii: produktowa
- Termin: 01.01.2014 – 28.02.2014
- Dom mediowy: Starcom
- Dom produkcyjny: Propeller Film
- Manager projektu: Maja Andrzejczuk, Agnieszka Szarek
- Art director: Łukasz Stachniak
- Copywriter: Michał Kubik
- Account: Magdalena Szewczuk
- Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
- Reżyseria: Marcin Serafin
- Zdjęcia: Arek Tomiak
- Montaż: Wojtek Włodarski
- Kompozytor: Fryderyk Chopin
- Muzyka: Maciej Pawłowski, Robert Docew, Łukasz Targosz, Jacek Tarkowski
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]