Rzecz o kredycie profesora Adamczyka w kampanii eurobanku

eurobank rozpoczął kampanię promującą kredyt konsolidacyjny pod hasłem „połącz mądrze swoje kredyty”. Częścią kampanii jest spot reklamowy z Piotrem Adamczykiem w roli profesora językoznawstwa, wyjaśniającego zawiłości poprawnego stosowania liczby mnogiej „kredytu”.
O autorze
1 min czytania 2014-01-13

Akcja emitowanego od 13 stycznia spotu reklamowego toczy się w gabinecie profesorskim. Urzędujący w nim językoznawca (w tej roli Piotr Adamczyk), amator muzyki klasycznej, rozpoczyna wykład z deklinacji – o liczbie mnogiej kredytu. Zdaniem profesora, liczba mnoga kredytu jest nadużywana, mimo że zdecydowanie lepsza jest liczba pojedyncza – jeden kredyt konsolidacyjny z jedną niską ratą.

Kampania reklamowa potrwa do końca lutego; obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, tematyczne), Internet (kampania w video online i YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych, wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.

Metryczka

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: produktowa
  • Termin: 01.01.2014 – 28.02.2014
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Manager projektu: Maja Andrzejczuk, Agnieszka Szarek
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik
  • Account: Magdalena Szewczuk
  • Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
  • Reżyseria: Marcin Serafin
  • Zdjęcia: Arek Tomiak
  • Montaż: Wojtek Włodarski
  • Kompozytor: Fryderyk Chopin
  • Muzyka: Maciej Pawłowski, Robert Docew, Łukasz Targosz, Jacek Tarkowski