fot.: materiały prasowe Pracownia Szumu
– Przyświecająca nam na całym świecie idea „Loves, Unboxed” znalazła świetne rozwinięcie w tej lokalnej, szytej na miarę realizacji. Nasze przeskalowane pudełko w zaskakujący sposób łączy interesującą technologię ze światem emocji i daje głęboki, artystyczny wyraz temu, jaki ładunek uczuć trafia do każdego pudełka sygnowanego naszą marką – zaznacza Karolina M. Krawczyk, Marketing Director CEE Pandora.
Zobacz również
– Zależało nam na tym, by oddać sens tego, czym jest darowanie pudełka z prezentem. Do środka trafiają przecież nie tylko piękne rzeczy, ale przede wszystkim emocje. A te płyną prosto z serca – tłumaczy ideę kreatywną projektu Inez Kujda, Creative Director agencji Pomysły, która odpowiada za kampanię.
fot.: materiały prasowe Pracownia Szumu
Technologiczny aspekt projektu wyjaśnia Jan Mirosław, drugi dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Istotą tego doświadczenia jest to, że to puls uczestnika generuje finalny efekt. To on przetwarza jeden ze stworzonych wcześniej wizualnych światów w indywidualne przeżycie, łączące amplifikowany dźwięk własnego tętna, skomponowaną na kilka sposobów immersyjną muzykę oraz abstrakcyjne obrazy, pulsujące i transformujące się w rytmie serca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koncepcję kampanii stworzyła agencja Pomysły, która realizuje ją we współpracy z domem produkcyjnym TheProduction oraz studiem Picsane. Akcja trwa do 14 grudnia w godzinach 10.00-22.00 pod wejściem głównym do Westfield Arkadia. Wstęp jest bezpłatny. Instalację promuje kampania internetowa w kanałach marki Pandora i kanałach płatnych.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Pracownia Szumu