– Zmiany w Starcomie i wynikająca z nich rozbudowa struktury na poziomie zarządczym, związane są z dynamicznym rozwojem Agencji, wejściem w nowe obszary kompetencji, zgodnie z nowym pozycjonowaniem firmy oraz rosnącą złożonością naszego biznesu. To oczywiście także docenienie roli Oli, Wiktora i Sebastiana w organizacji – ich pracy, odpowiedzialności, relacji z Klientami, wkładu merytorycznego oraz zaangażowania w budowanie pozycji Starcomu. Jestem niezwykle dumna, że mogę role Partnerów Zarządzających przekazać właśnie tym osobom – komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu.
Ola Chajn-Cichemska – Managing Partner. People & Culture – jej dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołami klienckimi oraz obsługą klientów zostały rozszerzone o działania związane z tworzeniem – przy współpracy z działem Talent & Capability Publicis Groupe – i wdrażaniem strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich oraz programów motywacyjnych, mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników, a także dbaniem o kulturę organizacyjną Agencji. Ola Cichemska związana jest ze Starcomem od początku istnienia firmy.
Zobacz również
Wiktor Skokowski – Managing Partner. Commercial – poza obsługą klientów i zarządzaniem zespołami klienckimi, odpowiada także za współzarządzanie oraz nadzór nad obszarami biznesowymi zorientowanymi na wzrost biznesu Agencji. Są nimi: opracowywanie, wdrażanie, monitorowanie strategii biznesowej organizacji szeroko pojęty business development, a w tym rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów czy współpracę z kluczowymi Partnerami. Historia współpracy Wiktora Skokowskiego ze Starcomem sięga 2004 roku.
Sebastian Szade – Managing Partner. Strategy & Innovations – kieruje 7-osobowym działem Strategii Starcomu, a jego odpowiedzialność polega na rozwijaniu najwyższych na rynku kompetencji strategicznych Agencji w obszarze omnichannel – projektowaniu całościowego ekosystemu na ścieżce konsumenta w oparciu o dane i wiedzę płynącą z badań i analityki oraz rozwój (wraz ze specjalistycznymi działami Publicis Groupe) innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media.
Małgorzata Łokieć – Managing Partner Operations – od 2017 na stanowisku Partnerki Zarządzającej w Starcomie, poza obowiązkami związanymi z zarządzaniem zespołami klienckimi i obsługą klientów, odpowiada za rozwój narzędzi wspierających pracę agencji, a także tworzenie efektywnych struktur zespołowych, w tym hubów międzynarodowych oraz – w oparciu o kompetencje Publicis Groupe – multiscycplinarnych zespołów klienckich wraz z transferami w obrębie Grupy Publicis. W Starcomie Małgorzata Łokieć pracuje od 2006 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing