MOYA debiutuje na Spotify

MOYA debiutuje na Spotify
Sieć stacji paliw MOYA uruchomiła oficjalny profil na Spotify, by budować silniejsze więzi z klientami, towarzysząc im m.in. podczas podróży samochodem, i dotrzeć z marką do nowych klientów. W aktualnej kampanii MOYA zachęca do włączenia zimowych, pozwalających poczuć magię świąt, hitów z playlisty „MOYA droga na święta”.
O autorze
1 min czytania 2023-12-20

Za wprowadzenie MOYA na platformę streamingową Spotify i realizację kampanii promującej profil odpowiadają należące do Grupy IPG Mediabrands agencje UM (współpracująca z MOYA w obszarze strategii oraz planowania i zakupu mediów) i KINESSO. Zespół KINESSO stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach MOYA (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci.

fot. Materiały prasowe MOYA

– Obecnie coraz częściej włączamy Spotify w samochodzie i słuchamy muzyki, jaką lubimy. Według danych Kantar, Spotify jest trzecim w Polsce medium audio w grupie 16-55, a wśród Gen Z nawet pierwszym. W okresie świątecznym na popularności zyskują playlisty świąteczne. W ostatnim tygodniu w top 10 najczęściej streamowanych piosenek w Polsce 7 to przeboje świąteczne, każda powyżej 1 milionów odsłuchań. Playlista Moya droga na Święta – Hity od Stacji Moya jest miłym prezentem dla użytkowników Spotify Free i Premium – wskazuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Aleph Group, Inc.

Odwiedź profil Stacji MOYA w social mediach

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Posłuchaj playlisty „MOYA droga na święta w serwisie Spotify

Słuchaj podcastu NowyMarketing