ING od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnieniu niezależności finansowej. Bank aktywnie wspiera klientów w działaniu zgodnie z ideą asystenckości – podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, aby mogli skupić się na realizacji swoich planów i robić najważniejsze dla nich rzeczy.
Dlatego ING – w ramach nowej odsłony kampanii – kontynuuje motywacyjną komunikację i proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji.
Zobacz również
Biała godzina, czyli pozytywne plany motywują do systematycznego oszczędzania i skutecznego zarządzania budżetem. Aby osiągnąć swój cel można:
- ustawić automatyczne oszczędzanie lub wpłacać samodzielnie,
- śledzić postępy w Moim ING,
- wyznaczyć tyle celów, ile chcemy. Założenie celu nic nie kosztuje.
Wsparciem kampanii jest oferta specjalna na koncie oszczędnościowym – 6% w skali roku, dla kwot poniżej 200 tys. zł i przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. Oferta „Bonus na start” przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING.
Zdjęcie główne: ING Bank Śląski
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing