Agencja oLIVE media i Wojtek Kardyś łączą siły, aby wspólnie realizować projekty marketingowe, eventy i szkolenia branżowe. Partnerstwo oznacza nie tylko połączenie się dwóch mocnych w branży podmiotów, ale również synergię wiedzy, kreatywności i pasji. Razem zamierzają zdefiniować nowe standardy w dziedzinie marketingu i dostarczać klientom kompleksowe, skrojone na miarę strategie.
Wojtek wniesie do oLIVE media nie tylko swoje doświadczenie i wiedzę, ale jako partner odpowiedzialny będzie przede wszystkim za pozyskiwanie nowych projektów i rozszerzenie relacji z partnerami biznesowymi. W ramach współpracy, Kardyś skorzysta z zaplecza doświadczonego zespołu konsultantów oLIVE media w zakresie social media, influencer i digital marketingu oraz PR-u. Obsługa pozyskanych projektów będzie pozostawać po stronie agencji.
Zobacz również
Wojtek Kardyś i oLIVE media mają już za sobą kilka wspólnych, z sukcesem zrealizowanych, akcji marketingowych i PR-owych dla dużych klientów. Między innymi były to stworzenie strategii dla firmy IPF Group, globalnego właściciela m.in. Provident Polska, prowadzenie kampanii dla Komisji Europejskiej czy obsługa funduszu IBI Polska.
Wojtek Kardyś w branży marketingowej znany jest z szeroko rozumianej komunikacji internetowej oraz digital marketingu. Pasjonat PR-u, w reklamie internetowej działa od ponad dekady, zajmuje się też influencer marketingiem i i contentem video. Jego kreatywność w realizowanych projektach została niejednokrotnie nagrodzona najważniejszymi nagrodami branżowymi, takimi jak:. Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS czy Siła Przyciągania. Osiągnięcia.
oLIVE media to agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Agencja w swoim portfolio posiada liczne projekty zrealizowane dla znanych marek i startupów, zarówno polskich, jak i zagranicznych, takich jak Bayer, Panasonic, Polska Organizacja Turystyczna, Planet Heros czy Envirly.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nawiązane partnerstwo ma pomóc w kompleksowym realizowaniu kolejnych projektów i obopólnym rozwoju. W kolejnych krokach współpraca ma się rozszerzyć również o wspólne realizowanie projektów szkoleniowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing