„Największym wyzwaniem jest nieustanna praca”. Kappahl podsumowuje 2023 rok

„Największym wyzwaniem jest nieustanna praca”. Kappahl podsumowuje 2023 rok
Co okazało się największym wyzwaniem w 2023 roku, a co można uznać za kluczowe dla marki Kappahl sukces? Jakie plany ma brand na kolejnych 12 miesięcy? W podsumowaniu mijającego roku opowiada o tym Wirginia Gruszczyńska-Buchta Marketing & E-com Manager Kappahl Group.
O autorze
1 min czytania 2023-12-29

Jaki był według ciebie największy sukces marki Kappahl w 2023 roku?

Jednym z największych sukcesów marki Kappahl był ogromny rozwój kolekcji damskiej, jak również naszych brandów takich jak: kay/day, Minories czy Xlnt na polskim rynku. Bez wątpienia cieszy nas też ogromne zainteresowanie klientów marką Newbie.

Co stanowiło największe wyzwanie 2023 roku?

Naszym największym wyzwaniem była ekspansja marki Newbie. W 2023 roku otworzyliśmy dwa sklepy w bardzo ważnych dla nas lokalizacjach: Newbie Posnania i Newbie Arkadia. To były bardzo duże projekty odpowiadające na zapotrzebowanie zarówno klientów marki Kappahl, jak i naszej chęci ekspansji. Oba z nich zrealizowaliśmy z powodzeniem.

Które trendy 2023 roku uznajesz za najciekawsze?

Utrzymujący się od dłuższego czasu trend współpracy z influencerami był dla nas z jednej strony najciekawszy, a drugiej, związany z większą ilością pracy. W Kappahl mamy duże grono content creatorów, z którymi współpracujemy, natomiast nadal staramy się docierać również do nowych odbiorców.

Na rynku wciąż pojawiają się rozmaite narzędzia wspomagające działania z zakresu influencer marketingu, niemniej jednak my traktujemy te współprace jako sposób na odzwierciedlenie założeń marki. Jest to więc działanie czysto matematyczne, przynoszące wymierne rezultaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najlepsza kampania, jaką widziałaś w tym roku, to…

Świąteczna kampania Newbie, w ramach której zrealizowaliśmy przepiękny event, współpracując przy tym z krakowską agencją Creative Brand Stories. Kampanie Newbie są niezwykle magiczne i nostalgiczne, a ich gwiazdkowe odsłony za każdym razem dostarczają mnóstwa emocji!

Jakie są najważniejsze plany, wyzwania i postanowienia marki Kappahl na 2024 rok?

Naszym największym wyzwaniem jest nieustanna praca pozytywnie wpływająca na rozwój Kappahl i Newbie w Polsce. Te działania są połączone z ambitnymi planami ekspansji samych sklepów, jak również wieloma działaniami omnichanelowymi i mnóstwem pracy w zakresie, wspomnianego już, influencer marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiał prasowe Kappahl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się