Asics podsumowuje 2023 rok

Asics podsumowuje 2023 rok
Daniel Bogacki, Activation Specialist w Asics, podsumowuje zeszły rok.
O autorze
1 min czytania 2024-01-05

Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?

Premiera jubileuszowego buta GEL-Nimbus 25 – najbardziej komfortowego buta do biegania na świecie.

Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?

Aktywacja Krakowskiej Triady Biegowej: 20. Cracovia Maratonu, 16. Biegu Trzech Kopców, 9. Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w 2023 roku?

Zdecydowanie wykorzystanie AI w kampaniach i projektowaniu produktów.

Najlepsza kampania, jaką widziałeś w 2023 roku?

Dove – bezpieczne media społecznościowe

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?

Działania moje jaki i naszej marki będą zachęcać ludzi do aktywności fizycznej w myśl sentencji „W Zdrowym Ciele, Zdrowy Duch” – to cel nr 1, gdyż wierzymy, że ruch ma wielkie przełożenie na nasze zdrowie psychiczne! Ten cel będzie mi przyświecał przy wszystkich aktywacjach w 2024 roku.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing