zdjęcie: youtube.com/user/AbstrachujeTV
Zobacz również
W styczniu dwie nowe kampanie przygotowała marka Old Spice, która do mistrzostwa opanowała sztukę tworzenia reklamowych virali.
Do jednego z najpopularniejszych virali minionego roku – czyli Volvo Trucks – The Epic Split feat. Van Damme w swoje reklamie nawiązało Tesco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wśród polskich realizacji znajdziemy jeszcze kilka reklam, które walczyły o uwagę internautów, m.in. Play, do którego przeszło MUMIO, Danone, który zaaranżował Wielkie Porwanie Małego Głoda oraz SKOK w Wołominie i rozśpiewany Michał Wiśniewski (Skok na kasę w Wołominie – przeczytaj felieton).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O agencjach reklamowych materiał nagrali jedni najbardziej popularnych polskich youtube’erów Abstrachuje (Maciej Budzich (mediafun.pl): podział na blogerów i youtube’rów jest szkodliwy dla rynku – przeczytaj wywiad)
W styczniu zobaczyliśmy również kolejny viral wpisujący się w nurt żartobliwie nazywany prankvertising czy też scarevertising.
Jednak nagraniem, które chyba zrobiło na nas największe wrażenie w ubiegłym miesiącu był spot kampanii społecznej z Nowej Zelandii, promujący bezpieczną jazdę.
Podsumowania z poprzednich miesięcy znajdziecie tutaj >
A najświeższe virale znajdziecie zawsze na Suszonka.pl >