Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – styczeń 2014

Suszonka, czyli NowyMarketing w obrazkach – styczeń 2014
Z czego śmieje się branża? Które virale nas inspirują? Co koniecznie trzeba zobaczyć? Sprawdziliśmy, które suszonki cieszyły się w styczniu 2014 Waszym największym zainteresowaniem.
O autorze
1 min czytania 2014-02-04

zdjęcie: youtube.com/user/AbstrachujeTV

W styczniu dwie nowe kampanie przygotowała marka Old Spice, która do mistrzostwa opanowała sztukę tworzenia reklamowych virali.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do jednego z najpopularniejszych virali minionego roku – czyli Volvo Trucks – The Epic Split feat. Van Damme w swoje reklamie nawiązało Tesco.

Wśród polskich realizacji znajdziemy jeszcze kilka reklam, które walczyły o uwagę internautów, m.in. Play, do którego przeszło MUMIO, Danone, który zaaranżował Wielkie Porwanie Małego Głoda oraz SKOK w Wołominie i rozśpiewany Michał Wiśniewski (Skok na kasę w Wołominie – przeczytaj felieton).

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

O agencjach reklamowych materiał nagrali jedni najbardziej popularnych polskich youtube’erów Abstrachuje (Maciej Budzich (mediafun.pl): podział na blogerów i youtube’rów jest szkodliwy dla rynku – przeczytaj wywiad)

W styczniu zobaczyliśmy również kolejny viral wpisujący się w nurt żartobliwie nazywany prankvertising czy też scarevertising.

Jednak nagraniem, które chyba zrobiło na nas największe wrażenie w ubiegłym miesiącu był spot kampanii społecznej z Nowej Zelandii, promujący bezpieczną jazdę.

 

Podsumowania z poprzednich miesięcy znajdziecie tutaj >

A najświeższe virale znajdziecie zawsze na Suszonka.pl >