PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra, została wyprodukowana w 1980 r. Z biegiem czasu stała się popularna na całym świecie i zyskała miano kultowej. Jej tytułowa postać uznawana jest za ikonę popkultury – był bohaterem filmu i animowanych seriali, a kojarzona przez miliony osób na całym świecie ścieżka dźwiękowa z gry pojawiła się w wielu utworach muzycznych.
– Zarówno na pudełkach Oreo, jak i znajdujących się w nich ciastkach, widoczne są nawiązania do kultowej gry. Obydwie strony ciastek mają emblematy przypominające labirynt i postacie z gry PAC-MAN. Dostępnych jest aż 6 różnych wzorów – z labiryntem, głównym bohaterem, dwoma duszkami, wisienką i napisem PAC MAN – mówi Milena Misiewicz, brand manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.
Zobacz również
Wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji ciastek Oreo PAC-MAN towarzyszy kampania 360o, która potrwa do końca kwietnia 2024 roku. Składają się na nią m.in. 15-sekundowy spot, loteria konsumencka oraz wsparcie sprzedażowe w sklepach.
Śnieżny labirynt Oreo w Zakopanem
Marka Oreo została sponsorem Snowlandii, czyli ogromnego śnieżnego labiryntu znajdującego się w Zakopanem. Na osoby odwiedzające ją w dniach 9-11 lutego 2024 roku czeka niepowtarzalna rozgrywka w PAC-MANA – jedna osoba z pary będzie mogła wcielić się w jego rolę i wejść do prawdziwego labiryntu. Druga, korzystając z kamerki przymocowanej do drona, stanie się graczem nawigującym kultowego bohatera. Atrakcji towarzyszy kreatywny sampling produktów wspierający zabawę, której celem jest zebranie jak najwięcej ciastek Oreo i jak najszybsze wyjście z labiryntu.
Wyjazd do Japonii i nie tylko
Nagroda główna w ogólnopolskiej loterii to tygodniowy wyjazd do Japonii dla 4 osób z wizytą w Namco Gaming Centre oraz 70 zestawów składających się z przenośnych konsoli do gry i voucherów na grę PAC-MAN. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy w dniach 01.01 – 30.04.2024 roku kupić dowolne opakowanie Oreo, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na www.loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy się wygrało! Należy zachować paragon lub fakturę imienną na zakupiony produkt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: loteriaoreo.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing