1 lutego 2024 roku wystartował Kanał Zero. Transmisję, podczas której dziennikarz po raz pierwszy ujawnił pełną ramówkę kanału, oglądało na żywo prawie 120 000 widzów, a film w kilka godzin po premierze ma ponad milion wyświetleń.
W Kanale Zero znajdzie się 6 programów na żywo, kilkanaście programów autorskich oraz codzienny program redakcyjny w stylu commentary.
Zobacz również
Wśród nazwisk tworzących Kanał Zero są m.in. gen. Rajmund Andrzejczak, Maciek Dąbrowski, Sławomir Dębski, Monika Goździalska, Robert Gwiazdowski, Jacek Graniecki (Tede), Izabella Krzan, Robert Mazurek, Marcin Meller, Tomasz Raczek, Tomasz Rożek, Kacper Ruciński, Andrzej Twarowski czy Jarosław Wolski.
– Pierwszy raz w życiu jestem w sytuacji, w której mam poczucie, że mogę coś zmienić. Być może jest to megalomania z mojej strony, być może jest to z mojej strony coś, czego nie powinienem mówić, bo mam świadomość, że „media duże” nie puszczą tego płazem. (…) Mam przekonanie, że dzisiaj jesteśmy w stanie, dzięki mojej drodze zawodowej, którą przeszedłem stworzyć coś naprawdę innego – powiedział podczas transmisji Krzysztof Stanowski.
Praca marzeń czeka
Podczas startu Kanału, Krzysztof Stanowski wraz z rocketjobs.pl i Just Join IT, ogłosił nietypową rekrutację. Twórca Kanału i grupa portali pracy wyślą jedną osobę na w pełni opłacony miesięczny pobyt na Teneryfie, podczas którego będzie ona dostawać 1000 zł za każdy dzień roboczy spędzony na plaży oraz oglądanie programów Kanału Zero na służbowym Ipadzie. Każda osoba, która chce dostać tę „pracę”, musi w komentarzach pod postami na platformach społecznościowych marki rocketjobs.pl (Facebook, Instagram i platforma X), w kreatywny sposób opisać jaka najbardziej absurdalna sytuacja zmotywowała ją do zmiany pracy. Zadaniem zwycięzcy jest także dzielenie się ze światem relacjami z rajskiego workation w swoich social mediach. Ponadto, autorzy trzech najlepszych zgłoszeń otrzymają nagrody w postaci Ipada. Niecodzienna oferta pracy jest dostępna na rocketjobs.pl. Zaledwie w ciągu kilku godzin, do konkursu zgłosiło się ponad 2000 uczestników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing