Tyskie rozpoczyna nową kampanię – skocz kibicować naszym w Soczi

Marka Tyskie – sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 aktywizuje Polaków i zachęca ich by wspólnie kibicowali skoczkom narciarskim w Soczi.
O autorze
1 min czytania 2014-02-14

Każdy kto nagra krótki filmik ze swoim finezyjnym skokiem lub podskokiem ma szansę pojawić się w spocie reklamowym sponsora, który emitowany będzie podczas transmisji zawodów olimpijskich. Zgłoszenia można przesyłać do piątku.

Od dziś każdy kto chce aktywnie wspierać reprezentację Polski w skokach narciarskich w walce o medale ma na to szansę. Mechanizm akcji jest prosty. Wystarczy nagrać krótki filmik ze swoim skokiem lub podskokiem w dowolnej technice. Następnie film należy zamieścić na Youtube.pl i dodać go do galerii na stronie www.skoczkibicować.pl. Zwycięskie skoki staną się częścią telewizyjnych spotów reklamowych marki Tyskie – sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014. Spoty z udziałem laureatów konkursu Tyskiego będą emitowane w najbliższą sobotę (podczas zawodów indywidualnych) oraz w poniedziałek (podczas zawodów drużynowych).

– Celem akcji jest zaktywizowanie Polaków i zachęcenie ich do czynnego wspierania naszych sportowców. Nagrane przez internautów filmy będą nie tylko prawdziwym aktem kibicowania, ale także wyrazem solidarności z polską drużyną. Mamy nadzieję, że spoty z udziałem fanów Kamila Stocha i jego kolegów pomogą naszej reprezentacji w walce o medale – mówi Tadeusz Rusek – Menedżer ds. Aktywacji Marki Tyskie.

Na zlecenie marki Tyskie – sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014 akcje realizuje agencja Grey Grup, za działania PR odpowiada agencja Q&ACommunications. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na www.skoczkibicować.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się