Startuje głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN 2023 [NOMINACJE]

Startuje głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN 2023 [NOMINACJE]
Do 12 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już dwunasta edycja tego konkursu.
O autorze
2 min czytania 2024-02-28

Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”. Od 19 do 23 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.

Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.

Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2023 (kolejność alfabetyczna).

Kategoria Agencje reklamowe:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Wojciech Borowski – group CEO McCann Poland
  • Michał Dunin – CEO, WebTalk
  • Bartek Gołębiowski – założyciel i managing partner GONG
  • Kuba Sagan – dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency
  • Igor Zajda – prezes zarządu Grupy Przestrzeń

Kategoria Agencje mediowe:

  • Adrian Kawecki – CEO, Mindshare Poland
  • Anna Podskarbi – new business and marketing director EssenceMediacom Poland
  • Michał Strzałkowski – business development director w MediaHub
  • Renata Wasiak-Sosnowska – COO w Havas Media Network Poland i CEO Havas Media
    Poland
  • Kamil Wiszowaty – prezes Group One Media

Kategoria Agencje PR:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
  • Łukasz Kowalski – zastępca dyrektora zarządzającego MSL
  • Anna Simon – CEO, Komunikacja Plus PR
  • Agata Zeman – dyrektorka zarządzająca 24/7Communication
  • Katarzyna Życińska – prezeska agencji 38 Content Communication

Kategoria Studia produkcyjne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Magda Betlejewska – founder i co-owner Moon Films
  • Michał Bisaga – producent zarządzający studia Filmokracja
  • Tomasz Dławichowski – partner i managing director w Timecode Film Production
  • Arleta Robinson – partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures
  • Jan Szczeniowski – producent i właściciel, Spokój Film

Kategoria Young:

  • Martyna Dałkowska – junior PR consultant, Big Picture
  • Pablo Dominguez Agregan – group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
  • Magdalena Popielewicz-Kędzierawska – digital project manager w GroupM
  • Małgorzata Ścibiorek – head of cross team indaHash
  • Agata Wiśniewska – producentka, Moon Films

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali – 10 kwietnia — w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

***

Organizator: Press
Mecenas konkursu: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Żywiec
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, British American Tobacco, Cheese
Film, Studio Cocosound, Facetpo40.pl
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing