W czasie organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing Polska święta branży marketingowej prezentacje przedstawią wybitni specjaliści i eksperci. Marcin Maj z OS3 Group zaprezentuje 7 dróg do autentyczności, czyli jak zmieniła się komunikacja i oczekiwania konsumentów. Natalia Hatalska opowie o real time marketingu, Yuri Drabent przedstawi nowy algorytm Facebooka Edgerank – co i jak pisać, aby docierać do fanów i sprzedawać. Jak precyzyjnie docierać do swoich klientów i wycisnąć jak najwięcej z reklam na Facebooku przybliżą Grzegorz Berezowski i Miłosz Belter z NapoleonCat. O growth hackingu, strategiach zmiennych cen i metodach na zwiększenie sprzedaży z wyższą marżą opowie Tomasz Karwatka z Divante. Strategie pozycjonowania dla małych, średnich i dużych firm oraz jakie metody pozycjonowania działają, a których należy się wystrzegać, aby nie zostać ukaranym przez Google przybliży Marcin Kordowski z S3. Jak wyciągać właściwe wnioski z Google Analytics podpowie Maciej Lewiński z iSurvival, a Google Tag Managera jako sposób na bardziej efektywny emarketing przybliży Mariusz Michalczuk z Conversion. O tym czy mobile może uratować świat opowie Wincenty Kokot z GoldenSubmarine. Tajniki e-mail marketingu zdradzą Maciej Ossowski z Getresponse, Karolina Żmijewska z Optivo, Grzegorz Błażewicz z SalesManago. PR w Internecie, czyli jak dbać o to, co mówi się o Twojej firmie w sieci przedstawi Agnieszka Nowak z Communicando, a o wideo online opowie Jan Biłyk z Laurens Coster. Podczas Kongresu także wyjątkowy warsztat z pozyskiwania zamówień z AdWords prowadzony przez Krzysztofa Wrońskiego.
Kongres Online Marketing to jedyna taka konferencja, której program jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Temu celowi poświęcony będzie specjalny panel „narzędziownia e-marketera”. Nowością będzie także „Case Study Show”, podczas którego na czynniki pierwsze rozłożona zostanie cała kampania internetowa znanej marki i udziałem osób, które odpowiadały za kolejne etapy jej realizacji.
Zobacz również
– Jedną z niespodzianek najbliższej edycji będzie możliwość zobaczenia, jak w rzeczywistości działa technologia, która może całkowicie zrewolucjonizować rynek, czyli drukarki 3D. Krzesło, kubek, rower? Co wydrukujemy oraz co uczestnicy będą mogli zabrać ze sobą do domu, niech na razie pozostanie małą tajemnicą – mówi Arkadiusz Widawski, pomysłodawca Kongresu i redaktor naczelny magazynu Online Marketing Polska.
Zobacz relację z poprzedniej edycji:
Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników oraz wręczeniem atrakcyjnych nagród m.in. prenumeraty magazynu Online Marketing Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Warto się pospieszyć. Zostało już tylko 9 wolnych miejsc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły: www.kongres-online.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.