Kampania przedstawia nowe, odświeżone oblicze marki. Komunikacja ma pokazać, że marka nie jest hermetyczna, a dostosowana do potrzeb i oczekiwań nowoczesnej kobiety. W kampanii przedstawione są trzy różne linie: miejska Ready-to-wear, idealna do pracy Office i elegancka Dress Party.
– Tworząc strategię i komunikację marketingową na wiosnę 2014 chcieliśmy przede wszystkim postawić na naturalność i pokazać pozytywną energię. Chcieliśmy pokazać kolekcję nowoczesną, miejską, idealną dla współczesnych kobiet – tłumaczy Tomasz Gardziewicz, dyrektor marketingu Simple-CP. Istotny też był przekaz, że za marką Simple stoją ludzie, stoi zespół kreatywnych projektantów, którzy tworzą dla kreatywnych kobiet, stąd hasło kampanii Creative People, wyjaśnia Gardziewicz.
Zobacz również
Wiodącym medium kampanii są magazyny kobiece (Elle, In Style, Twój Styl, Pani, Viva! Moda, Avanti, KMag). Silnym wsparciem jest udział marki w pierwszej polskiej edycji światowego hitu „Project Runway” emitowanego na antenie telewizji TVN, gdzie Simple funduje nagrodę w postaci mecenatu artystycznego dla zwycięzcy. Ponadto marka prowadzi aktywne działania na Facebooku i Instagramie, product placement i inne działania w serwisach modowych i zakupowych. Lokalnie natomiast – w wybranych miastach – gdzie swoje salony ma Simple, mają miejsce działania eventowe oraz komunikacja outdoorowa i indoorowa (na terenie wybranych Centrów Handlowych).
Duży nacisk położono też na nowy sklep internetowy WWW.e-simple-cp.com i nową stronę internetową WWW.simple-cp.com, którą przygotowała nowa firma, wyłoniona w konkursie ofert.
– Nowa strona www to pierwszy element układanki jakim jest rozbudowany ekosystem internetowy Simple CP, obejmujący m.in. platformę mobilną, szybką i intuicyjną obsługę klienta via Internet oraz przede wszystkim połączenie świata online i offline dzięki technologiom kontekstowym. Głównymi cechami nowej strony jest przede wszystkim prosta i czytelna komunikacja oferty oraz ergonomiczny interfejs dostosowany do urządzenia posiadanego przez użytkownika końcowego – mówi Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający HG Intelligence S.A.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie przeprowadził dział marketingu Simple-CP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorką zdjęć do kampanii jest Agata Pospieszyńska, za stylizacje odpowiadała Ina Lekiewicz.
Marka Simple-CP to jeden z liderów polskiego rynku w segmencie damskiej odzieży luksusowej. Jest częścią grupy kapitałowej GINO ROSSI SA. Sieć sprzedaży liczy obecnie 52 salony firmowe, zlokalizowane w największych polskich miastach, a także sklep w Niemczech (Kolonia). Firma dynamicznie się rozwija, w 2014 roku w Polsce zostanie otwartych kolejnych 5 salonów.