AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce

AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross-mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of- Home w Polsce realizowany przez AMS.
O autorze
1 min czytania 2024-03-20

– AMS od wielu lat wprowadza metody badania reklamy OOH, dlatego cieszy nas, że Mediapanel, jako jedyny cross-mediowy pomiar mediów typu single-source w Polsce, zyskał jego uznanie i aprobatę. Nasza współpraca pozwoli stworzyć i zaoferować rynkowi produkt najwyższej jakości – komentuje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel.

Nawiązanie współpracy z Gemius stanowi naturalny etap rozwoju standardu badań widowni reklamy zewnętrznej w Polsce. Obecnie AMS, w ramach spółki Instytut Badań Outdooru, prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjuste Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home, realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.

Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej, zarówno klasycznej, jak i digitalowej, pozwolą w przyszłości bezpośrednio porównać jej efektywność z dotychczas badanymi mediami, co daje szansę pełniejszej prezentacji potencjału widowni reklamy OOH.

Zdjęcie główne: mat. pras. AMS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj