W ramach umowy mistrzowie futbolu pojawią się w materiałach promocyjnych firmy i będą promować produkty marki DRUTEX oraz filozofię firmy opartą na dostarczaniu satysfakcji i spełnianiu indywidualnych oczekiwań.
Przez cały okres obowiązywania umowy DRUTEX ma możliwość wykorzystywania wizerunku piłkarzy w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, jak również w komunikacji z fanami firmy i partnerami handlowymi za pośrednictwem mediów społecznościowych i newsletterów. Ponadto, DRUTEX ma prawo angażowania gwiazd w różnego rodzaju eventy i imprezy czy programy motywacyjne organizowane dla swoich partnerów, Klientów czy kibiców firmy.
Zobacz również
Włoski pomocnik Juventusu Turyn, Andrea Pirlo oraz kapitan reprezentacji Niemiec i Bayernu Monachium, Philipp Lahm, to ikony światowej piłki nożnej, którzy perfekcyjnie uosabiają charakter marki DRUTEX i jej produktów. Decyzja o podjęciu współpracy z tak wybitnymi postaciami najwyższej klasy futbolu jest wynikiem strategii marketingowej firmy, skoncentrowanej na wzmocnieniu rozpoznawalności marki DRUTEX na rynkach europejskich, a szczególnie w Niemczech i we Włoszech, gdzie firma posiada rozbudowaną i prężnie rozwijającą się siec sprzedaży. Tylko w Niemczech DRUTEX współpracuje z 1000 partnerów handlowych i od kilkunastu lat już buduje pozycję lidera. Dzięki współpracy z tak rozpoznawalnymi światowymi piłkarzami, wielokrotnymi mistrzami futbolu, firma ma na celu również zbudowanie emocjonalnej więzi z klientami, dla których rzetelność, wiarygodność i innowacyjność są równie ważne jak dla DRUTEX-u i nowych ambasadorów marki.
– Postanowiliśmy powołać zagranicznych ambasadorów marki DRUTEX z uwagi na rosnące znaczenie niemieckiego i włoskiego rynku dla rozwoju naszej firmy. Szukaliśmy piłkarzy, którzy doskonale odzwierciedlaliby filozofię firmy DRUTEX. Wybraliśmy najznamienitszych mistrzów futbolu, którzy doskonale nadają się do tej roli. Zarówno Andrea Pirlo (mistrz świata, mistrz Włoch, zdobywca Pucharu Ligi Mistrzów) jak i Philipp Lahm (kapitan reprezentacji Niemiec, wicemistrz Europy, mistrz Niemiec, zdobywca klubowego mistrzostwa świata FIFA) to marka sama w sobie, to najlepsi światowi piłkarze. A my wiążemy się tylko z najlepszymi. Dlatego mamy nadzieję, że wartości, które nas łączą, a więc wieloletnie doświadczenie, wysoka jakość, precyzja, innowacyjna technika czy szybkość działania będą budowały silne podstawy naszej współpracy. Tylko zawodnicy z najwyższej półki światowego futbolu mogą być wiarygodnymi ambasadorami naszej marki. Dlatego nasza kooperacja jest naturalnym krokiem rozwoju. Co istotne, również dla samych piłkarzy – mówi Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.
Philipp Lahm powiedział: „DRUTEX jest firmą, która łączy w sobie wieloletnie doświadczenie z doskonałym know-how oraz innowacyjnym podejściem. Powód mojej współpracy z firmą DRUTEX jest prosty: wyznajemy jednakowe wartości. Chodzi o uczciwość i rzetelność oraz dążenie do najwyższej jakości w biznesie i na boisku.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z kolei Andrea Pirlo dodał: „DRUTEX jest synonimem innowacji, profesjonalizmu i wysokiej jakości w skali globalnej. Najważniejszym celem firmy jest ciągły rozwój, nieustanny postęp i zapewnienie swoim klientom najlepszych produktów, będących odpowiedzią na ich indywidualne wymagania. To są również wartości, które osobiście cenię jako profesjonalny piłkarz i które wykorzystuję, by wspierać moją drużynę.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
DRUTEX już od wielu lat jest partnerem polskiego futbolu. wspierając dwie drużyny piłkarskie: II-ligowy klub DRUTEX Bytovia Bytów, oraz najstarszy warszawski zespół Polonię Warszawa. Bytowską drużynę firma wspiera już ponad 11 lat, gdy była ona jeszcze w V lidze. Ponadto, firma jest zaangażowana w wiele projektów i wydarzeń związanych z polskim sportem i działaniami charytatywnymi mającymi na celu propagowanie sportowej postawy wśród dzieci i młodzieży.