Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk wspólnie pokierują nową agencją LemonSkyJWT

24 lutego 2014 roku JWT przejęła całościowe udziały w wiodącej polskiej agencji digitalowej Lemon Sky. Na bazie obu organizacji powstanie nowa, innowacyjna i zintegrowana agencja pod nazwą LemonSkyJWT.
O autorze
0 min czytania 2014-03-31

Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky, będą teraz kierować nową agencją jako CEO (team zarządzający) LemonSkyJWT. Andrzej Zawadzki, były już CEO JWT Warszawa, opuści firmę po dokonaniu pełnej integracji. Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa, Mariusz Pitura obejmie taką samą funkcję w nowej zintegrowanej agencji.

– Głęboko wierzymy, że rynek wymaga agencji nowej generacji, agencji, która w holistycznym podejściu łączy usługi strategiczne, technologiczne i kreatywne. LemonSkyJWT będzie pierwszą tego typu agencją w Polsce, w której klasyczne usługi ATL-owe będą tak mocno zintegrowane z Digitalem pod jednym dachem – mówi Tony Taylor, Dyrektor Generalny JWT Europe.

Kolejne wzmocnienia nowej struktury w zakresie planowania strategicznego i kreacji oraz nowy CI agencji zostaną ogłoszone wkrótce.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj