W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group współpracując z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.
– Niezmiernie cieszę się z nadchodzących wyzwań i możliwości, jakie stwarza moje nowe stanowisko. To kolejny krok w karierze i jestem szczególnie zafascynowana ogromnymi możliwościami ekspansji i dalszego rozwoju naszych marek na rynkach, w szczególności poza Europą – komentuje Małgorzata Lubelska.
Zobacz również
Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w marcu ubiegłego roku. Na tym stanowisku z sukcesem realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności rozwój portfolio marek premium oraz segmentu piw bezalkoholowych, transformację cyfrową oraz zwiększenie efektywności wydatków marketingowych udowadniając, że jest bardzo skuteczną, doświadczoną i pełną pasji ekspertką w dziedzinie marketingu. Małgorzata odgrywa także ważną rolę w kształtowaniu standardów branży: pełni funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w Meta.
Małgorzata rozpoczęła swoją karierę w PepsiCo w 1995 r., a następnie przez 11 lat pracowała w firmie Heineken, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku; jest wielokrotną laureatką nagród branżowych; a także jurorką w konkursie EFFIE w Polsce, Europie oraz globalnie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]