Założeniem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat czasu użyteczności sprzętów domowych i wyjście poza ramy tradycyjnej, branżowej narracji. W realizacji celu pomógł Jack Howard, reżyser znany ze swojej pracy przy licznych filmach krótkometrażowych i serialach telewizyjnych.
Howard na planie współpracował z uznanymi nazwiskami – w rolach głównych m.in. Brendan Patricks (Downton Abbey), Ross Hatt (The Gentlemen) i Marty Cruckshank (The Crown).
Zobacz również
– Najnowsza kampania to ubrana w nowoczesną, serialową formę opowieść o trwałości i niezawodności. Wartości te wpisane są w DNA marki Beko. Sprzęty, które oddajemy w ręce użytkowników, poddajemy wielu testom obciążeniowym i jakościowym, aby służyły właścicielom przez długie lata. Chcemy przede wszystkim podkreślić naszą misję, ale również uświadomić, jak ważny jest wybór sprzętu trwałego, a przez to przyjaznego środowisku. Akcja „Dziedzictwo Beko” jest jednym z elementów kampanii Beko State of Mind, której kolejne odsłony będziemy stopniowo odkrywać w kolejnych miesiącach – komentuje Rafał Czapski, Beko marketing director Poland & Baltics.
W ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań komunikacyjnych na kanałach własnych social media oraz poprzez współpracę z influencerami na platformach Meta, oraz TikTok. Marka zaprosiła do kooperacji Klaudię Halejcio, Paulinę Krupińską, Kamilę Kalińczak i Jana Dąbrowskiego, którzy w swoich kreacjach podkreślają długotrwałość urządzeń poprzez podpisanie „Aktu dziedziczenia Beko”, w którym przekazują urządzenia swoim bliskim. Ponadto komunikacja na platformach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance (YouTube, Meta Ads, Google Programmatic).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej oraz koordynację kampanii na wszystkich rynkach, odpowiada agencja VML Germany & UK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.