Rezerwacje bezpośrednie, czyli takie, których dokonujemy na stronie hotelu i poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy, są tematem kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”. Zawiera ona elementy edukacyjne – pokazujące, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych.
Zobacz również
− Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest pośpiech i brak weryfikacji ofert hoteli w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach www hoteli. Rezerwacje w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często są po prostu mniej opłacalne. Obecnie 37,31% gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby, co sugeruje, że rośnie także świadomość idei direct bookingu – zaznacza Arkadiusz Czerwiński, Rzecznik prasowy Profitroom.
Przekaz w kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” skoncentrowany jest na spełnianiu specjalnych życzeń osób rezerwujących pobyt bezpośrednio na stronach hoteli, co stanowi jedną z zalet direct bookingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Twarzą kampanii została aktorka filmowa i teatralna Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu „Ranczo”. W ramach działań nakręcono spot promocyjny, utrzymany w nieszablonowej stylistyce oraz dedykowany landing page. Zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” potrwa do września bieżącego roku.
Zdjęcia: mat. pras.