W nowej kampanii Pils, marka Kompanii Piwowarskiej, wspiera odświeżenie opakowań. Najbardziej widoczną zmianą jest pojawienie się samodzielnego, dużego słowa „Pils” w miejscu dotychczasowej nazwy „Lech Pils”. To ukłon w stronę wielkopolskich fanów marki. Wprowadzeniu nowego opakowania na rynek towarzyszy komunikacja nowej platformy kreatywnej marki pod hasłem „Nasz PrzePils na piwo”.
Zobacz również
– Punktem wyjścia do kampanii jest idea, mówiąca, że Wielkopolanie, jak nikt inny, są ludźmi, którzy mają wszystko świetnie zaplanowane, poukładane, przemyślane i drobiazgowo wykonane. Efektem tego są wyjątkowe osiągnięcia, a jednym z nich, najsmaczniejszym, jest nasz lokalny Pils. Stąd hasło komunikacji: „Nasz PrzePils na piwo” – mówi Tycjan Lewandowski, brand director marek premium w Kompanii Piwowarskiej.
Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach takich jak: digital, OOH, POS/BTL, social media. Za wszystkie odpowiada agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith Media. Projekt nowego opakowania przygotowali Wojtek Mierowski i Prism Studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing