Rozmawiano również o realizacji projektów e-sportowych i gamingowych.
W trakcie konferencji organizowanej 14 maja 2024 roku odbyło się łącznie 11 wystąpień, podczas których swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS, a także ORLEN S.A., PZU, Inquiry, TVP, New Age Media, Kantar, Viaplay Polska, Sport.pl, Proxi.cloud czy InStreamly. W sali Cinema City w galerii Westfield Arkadia pojawiło się ponad 260 osób, a wydarzenie poprowadził dziennikarz Radosław Przybysz.
Zobacz również
– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy, jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji – mówi Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS.
Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing