Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris

Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris
Julia Wieniawa została nową ambasadorką L'Oréal Paris. Marka wskazuje, że artystkę wyróżnia konsekwencja, odwaga, upór i przywiązanie do wartości. 
O autorze
1 min czytania 2024-05-17

Julia Wieniawa nie tylko gra i śpiewa, ale także trafia do młodego pokolenia, które może się na niej wzorować. Te wartości pasują do marki, która swoje działania skupia wokół hasła: „Ponieważ jesteś tego warta”. Ten rozpoznawalny slogan, od początków L’Oréal Paris jest wyrazem wsparcia kobiet, żeby osiągały swoje cele i żyły zgodnie ze swoimi zasadami i marzeniami.

Jak podaje marka, Julia Wieniawa reprezentuje ten ponadczasowy przekaz, który świetnie dopełnia kosmetyki z asortymentu marki, a dokładnie funkcję, jaką pełnią w budowaniu pewności siebie potrzebnej w przekraczaniu granic i realizacji marzeń.

L’Oréal Paris zwraca również uwagę na to, że pasmo sukcesów Julii Wieniawy wcale nie sprawiło, że stała się kimś niedostępnym. Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy. Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające, więc podkreśla znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing