Produkcja kampanii zrealizowana została z udziałem autentycznych menadżerów restauracji, reprezentantów blisko 3 500 menadżerów pracujących w restauracjach sieci w całej Polsce. Ci, których zobaczymy na ekranach telewizorów zostali wybrani w wewnętrznym castingu.
Na kampanię wizerunkową „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” złożą się 30-sekundowy spot reklamowy, nowa odsłona strony internetowej www.mcdonaldspraca.pl oraz różnego typu działania medialne (prasa, Internet, media społecznościowe). Będący osią kampanii spot podkreśla istotną rolę jaką odgrywają młodzi ludzie, menadżerowie McDonald’s, w pełni odpowiedzialni za prowadzenie ponad 330 restauracji firmy w Polsce. Pokazanie ich osobistych sukcesów oraz udziału w ogólnym powodzeniu działań firmy ma szczególne znaczenie w kontekście toczącej się aktualnie w Polsce publicznej dyskusji na temat sytuacji i perspektyw rynku pracy ludzi młodych. Ton przekazu, który charakteryzuje projekt McDonald’s jak i konkretne pozytywne przykłady osób zarządzających biznesem McDonald’s nie potwierdzają obiegowych opinii o „straconym pokoleniu” młodych w Polsce.
Zobacz również
Spot telewizyjny prezentuje grupę bohaterów, autentycznych menadżerów restauracji McDonald’s. To m.in. Klaudia – koordynatorka szkoleń, Natalia – kierowniczka restauracji z Goleniowa i Arkadiusz – koordynator restauracji z Torunia. W produkcji reklamy telewizyjnej wystąpiło ponadto 14 innych menadżerów pracujących w restauracjach McDonald’s. Wszyscy uczestnicy zostali wybrani w ramach wewnętrznego castingu.
Kampania „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” to także premiera nowej, całkowicie zmienionej strony internetowej www.mcdonaldspraca.pl poświęconej możliwościom zatrudnienia i kariery w firmie. Prezentowane są tam nie tylko ważne z punktu widzenia użytkowników informacje praktyczne o pracy w firmie i rozwoju zawodowym. Można tam znaleźć także dane statystyczne w odniesieniu do pracowników sieci. Bardzo ważnym elementem jest mechanizm rekrutacji online. Nie zabrakło także możliwości kolejnego spotkania z głównymi bohaterami kampanii. Materiały filmowe w większym stopniu przybliżają ich sylwetki, mówią o ich pasjach i zainteresowaniach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania będzie trwała od 20 kwietnia do 11 maja. 30 sekundowy spot będzie można zobaczyć w następujących stacjach: TVP, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat Play, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, TV4, TV6, ATM Rozrywka, History, Polsat Crime & Investigation Network, Superstacja, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, BBC Knowledge, SciFi Universal, Kino Polska. Przygotowaniem kampanii zajęły się agencje DDB Warszawa, Tribal, Macroscope OMD, dom produkcyjny OPUS oraz 24/7Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing