Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca
Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.
Jak narodził się pomysł Ecommerce Day? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com, W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży ehandlu.
Zobacz również
100% Praktyki
Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Po raz pierwszy w jednym miejscu wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in:
- jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach
- czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać
- jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku
- jak polepszać efektywność e-mail marketingu
- jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie
- jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu
- jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu
- jak analizować ecommerce
- jak optymalizować proces check-outu.
Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar – Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100% praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie – zapewnia Lekszycka.
Więcej informacji o Ecommerce Day.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing