„Idzie lato”: Kampania serwisu Nocowanie.pl z postaciami stworzonymi przez AI

„Idzie lato”: Kampania serwisu Nocowanie.pl z postaciami stworzonymi przez AI
Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepsze oferty – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl". Przy wsparciu animowanych bohaterów wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.
O autorze
1 min czytania 2024-05-28

Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca 2024 roku, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów.

– Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert – podkreśla Marta Lemberska, Brand Manager Nocowanie.pl. – Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb – wyjaśnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się