Najnowsza, inspirowana miejskim stylem życia kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato, wpasowuje się w trendy na oldschoolowe kroje, które właśnie przeżywają drugą młodość.
W sklepach stacjonarnych i internetowym pojawią się kolarki, dresy na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej, koszula z krótkim rękawkiem, bluza z kapturem czy oversize’owy t-shirt.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kolekcji nie zabraknie także kultowych klapek, kapelusza typu bucket, nerki oraz słynnych lidlowych długich skarpet. To nie wszystko. Nowością w kolekcji będą sneakersy wzorowane na te kultowe, które zalewają ulice.
Elementy kolekcji Lidl Fan można ze sobą łączyć i tworzyć nieoczywiste stylizacje – wszystko w duchu mody ulicznej i pod znakiem nostalgicznych powrotów do lat 90. i 2000.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko