Wojtek i Agata, prowadzący kanał LifeOnWheelz, od lat łamią stereotypy związane z osobami z niepełnosprawnościami, edukują odbiorców i dzielą się swoją codziennością w przyjazny i humorystyczny sposób. W ramach kampanii powstały materiały wideo z udziałem dwójki ambasadorów, dotyczące smart rozwiązań dla domu, opartych o system głosowy, które pokazują, jak technologia może wspierać niezależność i komfort osób z niepełnosprawnościami.
Zobacz również
Kampania ma na celu nie tylko promowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, ale również edukację społeczeństwa na temat ich wpływu na życie osób z różnymi potrzebami, a Agata i Wojtek w inspirujący, ale też lekki sposób pokazują, jak smart technologie mogą zmieniać życie na lepsze.
– Motto życiowym Wojtka i Agaty jest „live smart, not hard”. Z tego względu są idealnymi ambasadorami inicjatywy, którą prowadzimy wspólnie z firmą EZVIZ. Marka ta dostarczyła i zainstalowała w mieszkaniu Life on Wheelz rozwiązania z zakresu Smart Home. Dziękujemy Wojtkowi i Agacie za możliwość współpracy. Cieszymy się, że urządzenia wykorzystujące Internet Rzeczy mogą ułatwiać ich życie – komentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR firmy Komputronik S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kampania #SmartNotHard to przykład, jak technologia, edukacja i humor mogą łączyć się w jednym projekcie, niosąc za sobą pozytywne przesłanie i realne wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Cieszę się, że marki angażują się w odpowiedzialne i edukacyjne współprace z influencerami czy ambasadorami. Takie działania pokazują, że współczesne kampanie mogą mieć znaczący wpływ na poprawę jakości życia i jednocześnie edukować czy inspirować szerokie grono odbiorców. A marki takie jak Komputronik rozumieją swoją rolę komunikacji digitalowej i podejmują kroki, które niosą za sobą pozytywne zmiany – mówi Paweł Michaluk, współzałożyciel Brand Kolektyw.
Partnerem kampanii jest marka Ezviz.