Rafał Jakubowiak dyrektorem Pionu Marketingu LINK4

Rafał Jakubowiak dyrektorem Pionu Marketingu LINK4
Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4 dołączył od czerwca 2024 roku Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor Pionu Marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.
O autorze
1 min czytania 2024-06-06

Rafał Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness & hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a kolejne umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012. Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy.

Doświadczenie biznesowe i menedżerskie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję, nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj