Akcja miała na celu promocję bezpłatnej aplikacji RadarSTOP, która ostrzega przed fotoradarami stacjonarnymi, kontrolami policji, wypadkami oraz korkami na polskich drogach. RadarSTOP jest do pobrania na smartfony z systemem Android ze sklepu Google Play oraz na telefony iPhone ze sklepu AppStore. Aplikacja ściśle współpracuje ze społecznością użytkowników nawigacji MapaMap, dzięki temu wszystkie zgłoszenia przesłane przez użytkowników aplikacji RadarSTOP są przekazywane użytkownikom nawigacji MapaMap i odwrotnie.
Nietypowe stroje i aktywność wzbudzały poruszenie wśród kierowców, a dzięki temu zainteresowanie akcją i samą aplikacją. Promocja w Warszawie miała charakter testowy, kolejnym etapem jest zrealizowanie takiej samej akcji w innych wytypowanych przez Klienta 7 miastach w Polsce.
Zobacz również
Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji z ramienia Dem’a Promotion Polska odpowiada Alicja Milewska, Dominika Kordek-Rokicka i Justyna Kunkel-Soszler.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]