Dziś ostatni dzień zdjęciowy spotu do pierwszej części kampanii – Łódź na weekend. W krótkim filmiku zobaczymy łodzian (prawdziwych, z krwi i kości), którzy pozdrawiają mieszkańców innych miast.
– Pisząc scenariusz i planując całą kampanię chcieliśmy osiągnąć coś, co wywoła uśmiech i wzbudzi emocje. Właśnie dlatego motywem przewodnim filmu jest gest pozdrawiania do kamery. Wydaje mi się, że kiedy widzisz kogoś, kto macha do ciebie, to automatycznie uśmiechasz się i czujesz się lepiej. Na spocie zobaczycie nie tylko fajne miejsca Łodzi, do których warto przyjechać na weekend. Przede wszystkim pojawią się w nim łodzianie, którzy tu mieszkają i tutaj chcą zostać: zwykli mieszkańcy, rozwijający pasje, uczący się od kilku i lat mieszkający od pokoleń – opowiada Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Zobacz również
Podczas całej kampanii zostaną wyemitowane spoty weekendowe oraz pokazujące Łódź biznesową. Filmy reżyseruje łodzianin, Piotr Szczepański.
![Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/insummit-2025-142x0-c-default.jpg)
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]