Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS

Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS
PGE Narodowy został zasypany maskotkami. Akcja „Dorzuć misie” organizowana przez STS oraz PZPN zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 50 048 pluszaków. W związku z tym, Fundacja STS przekaże 60 048 zł na wsparcie Fundacji DKMS, a konkretnie na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku.
O autorze
1 min czytania 2024-06-13

Ostatnie przed wylotem na Mistrzostwa Europy spotkanie reprezentacji Polski z drużyną z Turcji było niezwykle interesujące. Jednak to, co wydarzyło się po gwizdku kończącym mecz, było równie emocjonujące. Zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Turcją byli informowani o akcji „Dorzuć misie” rzucili na murawę aż 50 048 maskotek. 

– Cieszymy się, że jako wieloletni sponsor reprezentacji narodowej razem z PZPN zorganizowaliśmy tak wspaniałą akcję, jaką jest „Dorzuć misie”, a która zaangażowała tak wielu kibiców. Wielokrotnie udowodniliśmy, że w obszarze aktywacji skierowanych do fanów sportu wyznaczamy w Polsce trendy i tak samo było podczas meczu z Turcją – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

– Kibice reprezentacji Polski jak zawsze stanęli na wysokości zadania. Nie tylko gorąco dopingowali naszą drużynę narodową, ale i pomogli w słusznej sprawie. Dzięki akcji „Dorzuć misie” Fundacja STS przekaże ponad 60 000 zł na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. To wielka radość, że wszyscy gramy do jednej bramki – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Zgodnie z zapowiedzią, Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł oraz 1 zł za każdego pluszaka, który został rzucony na murawę, aby wesprzeć Fundację DKMS a konkretnie pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. Kwota, jaką udało się zebrać to 60 048 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Misie rzucone na murawę trafiły do Stowarzyszenia Nadzieja na Mundial, które rozdysponuje je do Domów Dziecka oraz lokalnych ośrodków pomagających osobom w potrzebie. Dodatkowo, w specjalnie przygotowanych przez STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN strefach (przed i na stadionie), w których chętni mogły rejestrować się jako potencjalni dawcy szpiku, zarejestrowano 205 nowycho osób.

W trakcie dziewięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w zebrano 284 923 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących oraz fundacji trafiło 816 981 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się