PLEZi Nutrition, firma produkująca żywność i napoje, której współzałożycielką jest m.in. Michelle Obama, rozpoczęła współpracę z aktorką znaną m.in. z filmów pt. „Pewnego razu w Rzymie” i „Burleska” – Kristen Bell. Akcja zatytułowana „Raising a Sugar Baby Is Absurd” ma na celu pokazanie, jak duże ilości cukru spożywają co roku amerykańskie dzieci.
Autorzy kampanii postanowili nagłośnić wspomniany problem w zabawny, a jednocześnie wyjątkowo bezpośredni sposób. Zamiast maluchów, w klipie wideo wystąpił więc… worek cukru, który Kristen Bell uczy jeździć na rowerze czy wspiera podczas meczu piłki nożnej.
Zobacz również
„Raising a Sugar Baby Is Absurd” to nie tylko sposób na promocję owocowych napojów PLEZi, ale przede wszystkim metoda na głośne powiedzie o tym, jak ważne jest dla najmłodszych zdrowe odżywianie. Jako aktorka i mama dwójki dzieci, Bell każdego dnia staje przed wyzwaniem polegającym na wpleceniu w ich dietę owoców i warzyw, i ograniczenie cukru. Z podobnymi trudnościami borykają się miliony rodziców na całym świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Influencerka z misją: Paulina Ihnatowicz
Jak powinien wyglądać dziś influencer marketing? Bohaterami naszego cyklu są osoby działające w mediach społecznościowych, które wykorzystują swoje kanały do dzielenia się specjalistyczną wiedzą i umiejętnościami w rozmaitych obszarach. Tak właśnie działa Paulina Ihnatowicz, która swojej społeczności opowiada m.in. o zdrowym odżywianiu.
PS2 Zdrowe odżywianie oczami Polaków [RAPORT INQUIRY]
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Wiemy, że dobre nawyki żywieniowe to przede wszystkim większa szansa na zachowanie zdrowia.