Katarzyna Węsławowicz Marketing Managerem w PUMA Polska

Katarzyna Węsławowicz dołączyła do zespołu PUMA Polska, obejmując stanowisko Marketing Managera. Zajmie się stworzeniem oraz realizacją planu marketingowego dla marki PUMA.
O autorze
0 min czytania 2014-05-06

Do jej obowiązków będzie należeć prowadzenie produktowych kampanii promocyjnych na rynku polskim. Katarzyna będzie również odpowiedzialna za opracowanie działań marketingowych dla linii produktów PUMA z grupy lifestyle.

Katarzyna wcześniej pracowała w Levi Strauss Polska, gdzie przez dwa lata pełniła funkcję Kierownika Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej oraz w Tchibo jako Brand Manager.

PUMA jest jedną z wiodących światowych marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i marketingiem obuwia, odzieży i akcesoriów. Od 65 lat PUMA tworzy produkty dla najszybszych zawodników na świecie. Oferuje produkty sportowe oraz odzież codzienną inspirowaną sportowym stylem. PUMA angażuje się w ekscytującą współpracę ze światowymi projektantami, takimi jak Alexander McQueen czy Mihara Yasuhiro.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj