Twórcy będą szukać osób, które chcą zmienić swoje życie i stać się gwiazdą YouTube’a. Organizatorem i sponsorem akcji jest Hoop Cola, a za kreację oraz koordynację działań odpowiada AccessPro, za realizację – polska sieć MCN LifeTube.
Powiew świeżości w Internecie
Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści. Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowali pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube. Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.
Zobacz również
Szukamy ludzi, którzy patrzą na świat inaczej niż inni, którzy chcą zmienić swoje życie. Są ciekawymi postaciami, potrafią zadziwić, zaszokować lub rozśmieszyć, a przede wszystkim pokazać, że można inaczej, zgodnie z nową filozofią marki Hoop Cola – wyjaśnia Patrycja Giurko, Marketing Manager, Hoop Polska. Jest to pierwsza taka akcja, angażująca największych youtuberów w Polsce. Za koncepcję, strategię i realizację kanału odpowiada LifeTube – sieć wyspecjalizowana w komunikacji na YouTube – dodaje Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Za kreację, strategię oraz koordynację działań odpowiada: Artur Bińczyk (v-ce Prezes AccessPro). Za realizację: Paulina Mikuła (LifeTube) oraz Weronika Krzymińska (LifeTube).
Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:
Teaser Red Lipstick Monster:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Teasera Niekrytego Krytyka:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Teaser Radka Kotarskiego:
Teaser 20m2 Łukasza: