Fan Collection od Biedronki. Sieć sklepów rusza z własną kolekcją odzieży oraz dodatków

Fan Collection od Biedronki. Sieć sklepów rusza z własną kolekcją odzieży oraz dodatków
24 czerwca na półkach sieci Biedronka pojawi się nowa autorska kolekcja ubrań i dodatków. Jest utrzymana w stylu, który wpisuje się w atmosferę wakacyjnego luzu. Wśród produktów w kolekcji znalazły się nie tylko ubrania, ale i stylowe dodatki jak np. okulary czy nerki i torby shopperki.
O autorze
1 min czytania 2024-06-21

Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka – czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne – wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza.

W kolekcji znajdą się: klapki, koszulki w trzech kolorach z kontrastowym napisem „Biedronka”, bielizna (damskie figi i męskie bokserki), skarpetki (zarówno krótkie, jak i długie), okulary słoneczne, torby shopperki oraz nerki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wiemy, że nasi klienci na to czekali, ponieważ wpływały do nas liczne pytania, kiedy Biedronka Fan Collection powróci do naszej oferty. Dlatego, jestem przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób, ubranych w nasze propozycje modowe – mówi Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection.

– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję – zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – dodaje Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Streetwearowa kolekcja ubrań i akcesoriów od sieci Lidl

Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów oraz obuwia z własnym logotypem. 6 czerwca br. na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej.