HARIBO świętuje 10-lecie kultowych reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices

HARIBO świętuje 10-lecie kultowych reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film, przedstawiający proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO, opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach. Kampania Kids’ Voices znajduje się w gronie 1% najbardziej wpływowych reklam, które kiedykolwiek zbadano za pomocą testu Kantar.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Film HARIBO prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim Dyrektor Handlowy HARIBO, Herwig Vennekens oraz Założyciel Agencji Quiet Storm, Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii.

Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie.

Dotychczas, w reklamach HARIBO, mogliśmy zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. To, co wyróżnia te spoty to fakt, że tworzone są one lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek, a co za tym idzie doskonale trafiają w gust lokalnych odbiorców.

– Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids’ Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę HARIBO i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko. To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień – powiedział Vennekens.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zrozumienie beztroskiej dziecięcej radości wymaga prawdziwych głosów dzieci i prawdziwej dziecięcej wyobraźni. Kiedy jest to przeniesione do świata dorosłych, powstaje zabawny moment, który sprawia, że wszyscy się uśmiechają – wyjaśnił Robinson. 

źródło: inf. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się