„To magia, gdy świat się jednoczy”: olimpijska kampania Coca Cola zachęca do okazywania bliskości

„To magia, gdy świat się jednoczy”: olimpijska kampania Coca Cola zachęca do okazywania bliskości
Kampania napoju Coca Cola „To magia, gdy świat się jednoczy” zapowiada nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Paryżu i zachęca do tego, abyśmy się jednoczyli. W klipie wystąpili kibice i sportowcy.
O autorze
1 min czytania 2024-07-11

„To magia, gdy świat się jednoczy” – brzmi hasło kampanii prowadzonej pod szyldem Coca Cola w związku z tegoroczynymi igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. Akcja została zainspirowana gestem wykonanym przez pływaczki Lilly King, Kaylene Corbett i Annie Lazor, które podczas Olimpiady 2020 w Tokio spontanicznie przytuliły czwartą z nich Tatjanę Schoenmaker, która przepłynęła dystans 200 metrów w rekordowym tempie.

– Nasze różnice czynią nas wyjątkowymi, ale kiedy się spotykamy, wtedy dzieje się „prawdziwa magia”. Sportowcy olimpijscy ciężko trenują przez cztery lata, mając na celu zdobycie złota. Więc kiedy widzisz ich przytulających się, to naprawdę potężny symbol ludzkiej więzi – tłumaczy Islam ElDessouky, globalny szef strategii kreatywnej i treści w Coca‑Cola Trademark.

Wideo opublikowane w sieci to zaledwie jeden z elementów akcji „To magia, gdy świat się jednoczy”. Poza nim akcja obejmuje również reklamy outdoorowe w Paryżu i całej Francji, a także puszki Coca Cola ozdobione grafikami symbolizującymi przytulenie. Dokładnie rzecz biorąc, każda puszka zawiera tylko jedną stronę przytulenia. Po ustawieniu dwóch opakowań obok siebie obraz staje się pełny. Do współpracy nad akcją zaproszono m.in. rysowników: Laurę Normand, Aurelię Durand i Bruno Mangyoku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto twórcy działań zachęcają uczestników igrzysk olimpijskich do spontaniczego przytulania się i publikowania tych ważnnych momentów bliskości w mediach społecznościowych. Marka Coca Cola jest światowym partnerem igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Paryż 2024.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS Ruszył projekt „Olimpijki” w ramach XI edycji konkursu Papaya New Directors

Papaya New Directors nawiązała współpracę z młodymi twórczyniami i twórcami filmowymi, aby zekranizować historie polskich sportowczyń. Projekt nosi tytuł „Olimpijki”.

PS2 Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju

W kampanii „Recycle Me” Coca-Cola zachęca fanów napoju do recyklingu. W ramach akcji powstały reklamy, w których wykorzystano zdeformowane logo.