Po 7 edycjach Forum IAB, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.
Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:
Zobacz również
- Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
- Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
- Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe;
- Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
- Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
- Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
- Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
- Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
- Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
- Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
- Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
- Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
- Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media
Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
- Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
- Jak zamienić subskrybenta w klienta?
- Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
- Czy aplikacje mobilne sprzedają?
- Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
- Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
- Kim jest e-konsument?
- Czym jest big data?
- Jak optymalizować sprzedaż
- Jak precyzyjnie targetować kampanię?
Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing