Marta Kołodziejska nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Savills Polska

Marta Kołodziejska nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Savills Polska
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, ogłosiła awanse menedżerek i zmiany w swoich strukturach, w tym w dziale zajmującym się komunikacją oraz marketingiem. Jego nową dyrektorką została Marta Kołodziejska, która objęła stanowisko Head of Marketing & Communication i będzie odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarach PR oraz marketingu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

Marta Kołodziejska skupi się na wzmocnieniu komunikacji z rynkiem, wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także na rozwoju projektów firmy związanych m.in. z nowymi technologiami.

Marta Kołodziejska ma ponad 17-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills odpowiadała za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie Hillwood jako Marketing & Communications Manager, a wcześniej w firmie Goodman (obecnie GLP) pełniła rolę Marketing Officer.

Marta Kołodziejska jest entuzjastką wykorzystywania nowatorskich narzędzi technologicznych oraz aktywnie angażuje się w integrację innowacyjnych rozwiązań z praktykami marketingowymi. Ukończyła studia z zakresu Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania, a także studia podyplomowe na kierunkach Pośrednictwo oraz Zarządzanie Nieruchomościami na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Wzmocnienie na 20-lecie Savills w Polsce

Wzmocnienie i rozwój zespołu w oparciu o kompetencje doświadczonych menedżerek to odpowiedź na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów. Poza Martą Kołodziejską nową szefową Działu Wycen została Karina Szafrańska, a stanowisko dyrektorki w Dziale Doradztwa Inwestycyjnego objęła Małgorzata Lińska-Bator.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z przyjemnością ogłaszamy istotne zmiany i awanse w naszych strukturach doradztwa inwestycyjnego, wycen oraz komunikacji i marketingu. Rozwój zespołu Savills bazuje na kompetencjach doświadczonych menedżerek i jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe oraz potrzeby naszych klientów. Podjęte decyzje są szczególne, gdyż zbiegają się z obchodami 20-lecia firmy w Polsce i jestem przekonany, że nie tylko wzmocnią nasz zespół, ale także przyniosą korzyści zarówno naszej firmie, jak i naszym klientom, umożliwiając dalsze świadczenie usług na najwyższym poziomie – podkreśla Kamil Kowa, dyrektor zarządzający Savills Polska.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się