PZU skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.
– Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach – mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.
Zobacz również
Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.
– To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły – dodaje Marta Życińska.
W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU – „zapewniamy spokój”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania będzie kontynuacją komunikacji dotyczącej bezpośredniej likwidacji szkód.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zakupił Starlink.